
Palvelupyyntöjen hallinnan ratkaisu on helppokäyttöinen tiketöintiratkaisu palvelupyyntöjen vastaanottamiseen ja käsittelyyn. Ratkaisun avulla liiton sisäiset palvelupyynnöt käsitellään yhtenäisellä prosessilla ja aina samalla tehokkuudella käsittelijästä tai palvelupyynnöstä riippumatta.
Läpinäkyvää ja yhtenäistä palvelupyyntöjen käsittelyä
Järjestelmä ohjaa palvelupyynnön tekemiseen valmiiden mallipohjien kautta. Pyynnöt ohjautuvat automaattisesti oikeiden käsittelijöiden työjonoon kategoriavalintojen perusteella.
Järjestelmä ohjaa myös käsittelijän työtä tarjoamalla työkalut työjonoihin, aikataulusuunnitteluun, palvelupyyntöjen elinkaaren hallintaan sekä viestintään sekä käsittelijöiden välillä että palvelupyynnön laatijan kanssa.
