Tuki organisaatiosidosryhmiin liittyvään toimintaan

Organisaatiorekisteri on CRM-tyyppinen järjestelmä, joka tarjoaa työkalut liiton organisaatiosidosryhmiin liittyvän toiminnan organisointiin sekä elinkaaritiedon hallintaan.

Ratkaisu tukee ennakoivaa toiminnanohjausta, parantaen toiminnan suunnitelmallisuutta ja läpinäkyvyyttä sekä vähentäen päällekkäistä työtä.

Ennakoivaa hallintaa sidosryhmiin liittyvään tietoon ja tehtäviin

Organisaatiorekisteri keskittää sidosryhmätiedot, kuten yritykset, toimipaikat, ammattiosastot ja oppilaitokset yhteen paikkaan. Ratkaisun taipuu monipuoliseen sidosryhmiin liittyvään tehtävänhallintaan ja toimenpiteisiin, kuten oppilaitos- tai toimipaikkavierailujen suunnitteluun ja resurssointiin, työtaistelu- ja painostustoimien hallintaan tai vaikkapa lakkolistojen luontiin.

Organisaatiorekisterin avulla on helppo tarkastella esimerkiksi työnantaja- ja toimipaikkakohtaisia tilannekuvia sekä koostaa tiedoista erilaisia raportteja googlemaisia hakuominaisuuksia hyödyntäen.

Ratkaisu on integroitavissa liiton muihin järjestelmiin, ja se on suunniteltu tietosuoja kattavasti huomioiden.

Kaikki järjestösektorin ohjelmistotuotteet


Ota yhteyttä tai varaa esittely!

Autamme pohtimaan juuri teille sopivia ratkaisuja. Jätä viesti lomakkeella, tai ota yhteyttä suoraan asiantuntijaan.

mari niemelä
Mari Niemelä
Head of Business Unit, Trade Union Solutions & Custom ERP mari.niemela@scsoftware.fi +358 50 567 5491
Tavataanko tapahtumassa?
Katso tulevat tapahtumat →