
Sähköisen asioinnin merkitys tulee jatkuvasti kasvamaan liiton jäsenille ja muille asiakkaille. Liitot ja järjestöt tarjoavat yhä enemmän kohdennettuja palveluita eri asiakasryhmilleen, joita ovat perusjäsenten lisäksi luottamusmiehet ja lukuiset muissa rooleissa toimivat asiakkaat. Asiointipalvelulla tarjoat kohdistetun, nopean ja turvallisen tavan teidän kanssanne asiointiin – yhden luukun periaatteella.
Helppo asiointi lisää asiakastyytyväisyyttä
Asiointipalvelulla tarjotaan asiakkaalle mahdollisimman vaivaton tapa asioida liiton kanssa silloin, kun se asiakkaalle parhaiten sopii. Kaikki asiointia helpottavat toiminnallisuudet vähentävät liiton ammattilaisten työkuormaa, nopeuttavat palvelua ja lisäävät asiakastyytyväisyyttä. Palvelussa on kiinnitetty erityistä huomiota mm. turvallisuuteen, käytettävyyteen ja saavutettavuuteen.
Turvallinen ja keskitetty asiointi
Palvelu vaatii käyttäjältä vahvan tunnistautumisen ja antaa käyttövaltuudet vain niihin kohteisiin, joihin käyttäjällä on oikeus päästä. Käyttäjä voi päivittää omia tietojaan helposti omassa profiilissaan. Asiointi on helppo hoitaa valmiiden lomakkeiden kautta, jolloin tarvittavat tiedot tulee aina täytettyä ja asia menee käsittelyyn aina oikealle taholle. Asiakas pystyy kätevästi myös seuraamaan aloittamiensa asioiden etenemistä palvelun kautta. Liiton ja asiakkaan välinen viestintä hoituu keskitetysti ja turvallisesti asiointipalvelun kautta.
Ota yhteyttä tai varaa esittely!
Autamme pohtimaan juuri teille sopivia ratkaisuja. Jätä viesti lomakkeella, tai ota yhteyttä suoraan asiantuntijaan.

Head of Business Unit, Trade Union Solutions & Custom ERP mari.niemela@scsoftware.fi +358 50 567 5491
Tavataanko tapahtumassa?
Katso tulevat tapahtumat →